Арковий міст
Будівництво було розпочато 21 квітня 1971 року. На міст виділили 600 тис. рублів. В будівництві моста брало участь будуправління «Дніпробуд-2».
Завершено спорудження моста у 1974 році. Всього на будівництво було витрачено 3 220 000 радянських карбованців. При будівництві вперше в практиці радянського мостобудування була застосована унікальна 205-метрова металева збірна балка, яка працює разом з балкою жорсткості.
З 2001 по 2003 роки був закритий на ремонт, причиною стало відколювання частини скелі, на котру опирається одна з опор мосту.
Через острів Хортиця з 1975 року курсували тролейбусні маршрути (по черзі №№ 2, 16, 11, 24), що з'єднували правий і лівий береги міста не через ДніпроГЕС. Тролейбусна лінія через острів Хортицю, крім Аркового мосту, проходила мостом Преображенського. Вона була закрита у 2001 році, коли був поставлений на реконструкцію Арковий міст, а контактна мережа була демонтована, щоб зберегти її від розкрадання. Після відкриття Аркового мосту у 2003 році відновлення тролейбусної лінії було визнано недоцільним
З 13 вересня 2019 року через Арковий міст відкрито новий тролейбусний маршрут № 1 (Площа Профспілок — Турбаза «Хортиця»), на якому експлуатуються тролейбуси з опцією автономного ходу Дніпро Т203. Маршрут № 1 організований для підвезення працівників Національного заповідника «Хортиця», а також мешканців та гостей міста, які планують організувати культурне дозвілля на острові Хортиця.
Посилання: wikipedia
Коментарi